WYSYŁKA, WYMIANA, ZWROT, REKLAMACJA

Koszty wysyłki

1. Przesyłka kurierska po wpłacie na konto z góry 13 zł.

2. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 18 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost 9,99 zł.

4. List polecony ekonomiczny Poczta Polska 7,2 zł.

5. Kurier Pocztex48 (Poczta Polska) 10 zł.

6. Kurier Pocztex48 Pobranie - płatność przy odbiorze przesyłki 13 zł.

7. Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy

Jeżeli w sklepie internetowym www.bardotka.rzeszow.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.

Termin wysyłki

Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w sklepie stacjonarnym skąd realizowana jest wysyłka.

Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Czas dostarczenia przesyłek na terenie Polski

Przesyłka kurierska - następny dzień roboczy po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )

Przesyłka do Paczkomatu Inpost - następny dzień roboczy po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )

List polecony ekonomiczny Poczta Polska - do 4 dni roboczych po nadaniu listu.

Kurier Pocztex48 i Kurier Pocztex48 Pobranie - do 2 dni po nadaniu przesyłki.

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Bardotka - sklep z bielizną, Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia ( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na numer telefonu 177 838 908 )

Sklep stacjonarny jest czynny Poniedziałek - Piątek od 9:00 - 17:00, Sobota od 9:00 - 13:30

Informacja o pakowaniu i nadaniu - śledzenie przesyłek

Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.

Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na jakiej można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.

Jeżeli takie maile nie dochodzą do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na MOJE KONTO - BARDOTKA.RZESZOW.PL w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.

Wymiana

W celu wymiany zakupionych towarów, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: bardotka.rzeszow@gmail.com lub telefoniczny +48 177 838 738 w celu odłożenia dla Państwa towaru na który będzie wymiana.

Do odsyłanej paczki prosimy dołączyć dowody zakupu i FORMULARZ WYMIANY lub krótką informację napisaną odręcznie na odwrocie paragonu lub faktury na jaki model / rozmiar / kolor ma być wymiana oraz na jaki adres ponownie nadać paczkę.

Wymianę prosimy adresować na adres główny:

Bardotka - sklep z bielizną,

ul. Gałęzowskiego 7,

35-074 Rzeszów

Wymienione artykuły wyślemy na nasz koszt.

Zwrot

W przypadku zwrotu prosimy ( jeżeli to możliwe ) wydrukować FORMULARZ ZWROTU uzupełnić i odesłać w paczce łącznie z towarem i dołączonymi dokumentami sprzedaży. Zwrot wpłaconej lub pobranej przy odbiorze towaru kwoty realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu paczki.

Reklamacja

W przypadku reklamacji towaru, który nie zużył się w sposób naturalny, bądź na skutek nieprawidłowego użytkowania lub konserwacji. Prosimy o posłużenie się przygotowanym formularzem reklamacji. Do wydrukowania tu: FORMULARZ REKLAMACJI


Porównaj 0

Brak produktów

Do ustalenia Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie